Z deníku pravého muže

Iveta Klimečková

Kouzlo trojúhelníku

A miluje B (manželsky), B miluje C (vášnivě), C miluje B (milenecky). Ovšem B kdysi A slíbil, že je to až na věky, a cítí se zavázán. Proto zůstává s A, ačkoli by raději až na věky dováděl s C.

25.7.2014 v 23:42 | Karma článku: 9.66 | Přečteno: 481 | Diskuse

Iveta Klimečková

Můj milý X-deníčku,

rozešel jsem se po třech letech s přítelkyní. Samozřejmě jsem jí byl nevěrný. Ale zvládli jsme to a pořídili si psa.

25.4.2013 v 17:50 | Karma článku: 10.21 | Přečteno: 668 | Diskuse

Iveta Klimečková

Můj milý X-deníčku,

měl jsem 10 let vášnivý vztah s milenkou a manželkou. Nenáviděly se, bylo to legrační, nechápal jsem proč. Po 15 letech s manželkou jsem se rozhodl, že se přestěhuji k milence, a rozvedu se. Protože moje děti zůstaly po celou dobu malé, byl jsem současně i s manželkou, a nerozvedl se.

12.9.2012 v 15:18 | Karma článku: 25.65 | Přečteno: 3157 | Diskuse

Iveta Klimečková

Můj milý X-deníčku,

mám přítelkyni a s ní cituplný harmonický vztah. Vznikl prakticky kvůli sexu. Akorát, že se mnou moje dívka nechce spát.

2.8.2012 v 16:48 | Karma článku: 10.46 | Přečteno: 1109 | Diskuse

Iveta Klimečková

Můj milý X-deníčku,

byl jsem takhle jednou nalitej na úplně nevinným mejdanu a představ si, co se mi stalo? Vyhlídla si mě tam jedna holka, svedla mě a teď se mnou čeká dítě. A to mi je pouhých 30 let! A navíc se chce sejít! Co mám dělat? Jsem úplně bezradnej, vykolejenej ze svýho prima života a z celé situace dočista paf.

4.1.2012 v 16:59 | Karma článku: 13.28 | Přečteno: 1070 | Diskuse
Počet článků 98 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1172
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....