Iveta Klimečková

Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....

Iveta Klimečková

Potíž s chlapem

Celý život se trochu zlobila, že žádné její dítě není tak krásné jako ona. Černé vlnité vlasy, modré oči, nejdelší nohy na Jižní Moravě. Nejhezčí holka na Jižní Moravě, i v přilehlém okolí (Praha apod.). Jmenovala se Pavla a nemohla to pochopit.

4.1.2015 v 14:43 | Karma: 20,64 | Přečteno: 1412x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Jedenáctka aneb Dálkový výslech

Tak tohle se mi líbí. Prima příležitost pro exhibici v mezích zákona. A ještě se člověk možná něco dozví. Dobrej nápad, Vlastimile Shaano Šantrochu. Díky.

5.12.2012 v 23:40 | Karma: 8,32 | Přečteno: 553x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Jen tak

Zastřelte bezdomovce, feťáky, alkoholiky a další závisláky (hyzdí naše rozkvetlá náměstí). Zastřelte nepracující důchodce, tělesně postižené a jakkoli vyšinuté jedince. Zastřelte cigány, Vietnamce, muslimy a židy (mají divnou pleť, oči a zvyky).

2.3.2011 v 14:12 | Karma: 18,87 | Přečteno: 2360x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Jak chutná láska

Byla jsem všemi ženami světa, přehnalo se přese mne stádo dobyvatelů, viděla jsem hluboko do nitra země, zamotala se mi hlava a omdlela jsem, byla to magie, síla věků, byla jsem holubicí i orlem, delfínem v moři, objímala se nesčetnými chapadly s oceánem, proháněla se lesy v srnčím zjevení, hučela v komínu jako meluzína, slzy mi padaly jak hrachy a byla jsem šťastná, zfetovaná bludička, v závoji z perel a slz jsem běhala světem a křičela svou nesnesitelnou píseň,

30.12.2010 v 17:16 | Karma: 8,68 | Přečteno: 900x | Diskuse| Osobní

Iveta Klimečková

Sladké sny

Diktatura adminů idnes mi neumožňuje tento článek smazat. Nevím proč, ale nemám ho ráda. Snad že sny patří každému ...

11.11.2010 v 18:12 | Karma: 8,10 | Přečteno: 709x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Otřesná tíha svobody a strnulost duše

Připadám si v poslední době jako pingpongový míček v tornádu Lú. Jako laboratorní myška, která na konci bludiště nenachází sýr. Zasáhla mě otřesná tíha svobody.

12.6.2010 v 22:06 | Karma: 9,93 | Přečteno: 774x | Diskuse| Osobní

Iveta Klimečková

Tři vrstvy duše

Když jsme malí, povídají nám pohádky. Jenomže všechny pohádky končí v okamžiku, kdy začíná život. Tohle nám nikdo neřekne. Nepočítáme s tím.

26.3.2010 v 17:24 | Karma: 7,67 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ostatní