Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pěkné. Asi budu pohodářka křížená různě často s batůžkářkou. Záleží na velikosti knížky a případného plánovaného nákupu. Ono se toho do batohu víc vejde:-).

1 0
možnosti
Foto

Je to pro mě fajn zjištění, že jsem asi pohodářka, což jsem dosud nevěděla. Tak se musím ode dneška sakra krotit!;-DPěkný blogR^

1 0
možnosti
Foto

Dik, já si jen tak hraju, ale fascinují mě princezny.

1 0
možnosti
Foto

No, povětšinou jsem pohodářka, ale občas si po princeznovsku zavěsím na předloktí zavěsím pětikilovou nákupní tašku (na rameni nosím velkou kabelku, do které se část nákupu taky vejde) ve chvíli, kdy mi ruka odumírá...Naštěstí to mám z Albertu asi 200m.

0 0
možnosti
PD

správná ženská kabelka je ta, do které se vejde týdenní nákup pro 4člennou rodininu

0 0
možnosti
ŠM

tak mi takovou prosím kupte a pošlete ;-)

0 0
možnosti
DT

R^ Nádherné!

Jsem princezna. A taky chameleón, když si do větší, exotičtější kabelky dávám kabelku menší, ve které mám běžné věci zredukované na minimum.

To s tou hadrovou kabelkou omotanou kolem dítěte je skvělý postřeh. R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, to je pak obvykle dítě a žena ekožena. Ale i já svého času takhle dítě nosila, i když nebylo v hadru ale v čemsi poděděném značkovém s volnýma nožičkama. Bylo to praktické, ale bolela z toho záda.

0 0
možnosti
JB

Kabelku nenosím, ale poučil jsem se.

0 0
možnosti
Foto

Ale ono to máte jedno. Milovat můžete jakýkoli typ.

.

0 0
možnosti
Foto

No, to já taky ;-). Zavěsím si kabelku šikmo přes trup a vyrazím za kamarády na dvojku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....