Iveta Klimečková

Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku,

tentokrát ti nepíšu za sebe, ale za tu ženskou, co mne vymyslela. Prozradím Ti, jakým skutečně podléháme mužům.

20.11.2012 v 17:48 | Karma: 8,11 | Přečteno: 726x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku V. (ze života pravé blondýnky).

Píšu Ti po dlouhatánské době, kterou jsem prožila v Šoku. Naštěstí jsem hezká blondýnka. Protože kdybych byla ošklivá, vychrtlá bruneta, tak tam trčím v hnilobě a špíně dodnes. Ale popořádku.

21.9.2012 v 18:29 | Karma: 9,42 | Přečteno: 1151x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku IV (ze života pravé blondýnky)

Představ si, Ce Le Britovy tituly jsou podvod! Ce Le Brita se totiž jmenuje Karel (celé jméno říci nemůžu) a je namočen do děsivé afféry!

21.6.2012 v 17:29 | Karma: 7,44 | Přečteno: 904x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku III (ze života pravé blondýnky).

To Ti byla nádherná limousína, uvnitř táflování z pravého E-benu! ukazoval Ce Le Brita. A když jsi zmáčknul takový knoflík, přijel dozadu stříbrný podnos s vybranými nápoji a exotickým ovocem (kam se na to hrabala Emanuelova zasouvací střecha!).

10.1.2012 v 17:06 | Karma: 9,00 | Přečteno: 984x | Diskuse| Poezie a próza

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku II (ze života pravé blondýnky).

Musím ti povykládat o Strašné Události. Můj chlapec Emanuel mě vyhodil ze své osmipatrové Villy. Probudil se, uviděl otevřený sejf a nádherně vyčištěné peníze (použila jsem na ně, jak dobře víš, párový čistič). A představ si, místo, aby mi poděkoval, křičel na mě taková slova, že Ti je ani nemůžu opakovat, ale zněla asi takto: „Ty jedna nebeská k ..., Ty š..... vypatlaná, Ty imbecilní s.....“, no a tak dále.

6.1.2012 v 22:50 | Karma: 14,79 | Přečteno: 1438x | Diskuse| Poezie a próza

Iveta Klimečková

Můj milý deníčku I.

Jsem pravá blondýnka a chodím s chlapcem Emanuelem (překrásné exotické jméno, viď!). Má červené auto se zasouvací střechou a hodně peněz. Navštěvujeme bály a pijeme tam šampáňo s jahodou.

5.1.2012 v 18:08 | Karma: 13,23 | Přečteno: 1465x | Diskuse| Poezie a próza