Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj milý X-deníčku,

měl jsem 10 let vášnivý vztah s milenkou a manželkou. Nenáviděly se, bylo to legrační, nechápal jsem proč. Po 15 letech s manželkou jsem se rozhodl, že se přestěhuji k milence, a rozvedu se. Protože moje děti zůstaly po celou dobu malé, byl jsem současně i s manželkou, a nerozvedl se.

Milenka po mém nastěhování chátrala a byla jiná než před patnácti lety. Napadlo mě, že ji takovou nemiluji. Manželka naopak vzkvétala. Stále více jsem chápal, že ve skutečnosti miluji manželku. Jsem totiž charakterně a citově založen. Ačkoli rozumu poněkud mdlého.

Milence jsem na rovinu sdělil, že už ji nemiluji. Přesto jsem s ní zůstal celkem dalších deset let. Ale nerozvedl jsem se. Jsem totiž zásadový člověk, a jak jednou něco slíbím, vždy to dodržím. Tím myslím slib manželský. Slib milence neplatí, to se jen tak říká. Aby nám dala i příště.

Milenka dávala a čekala celkem 25 let. Pak z neznámého důvodu odešla. A já jsem zpátky s manželkou. Avšak stýská se mi po milence, kterou nemiluji, ale mám ji stále rád. Dumám, jaký je mezitím rozdíl.

Pozn. Třeba matematiku rád rozhodně nemám.

Jsem v panice. Měl bych se rozvést, vrátit se zpět k milence a dodržet slib, co jsem kdysi dávno dal? Naše děti zřejmě mezitím povyrostly, neboť je nikde nevidím, takže by nemusel platit slib manželský, ale milenecký?!? Ani logika není mojí silnou stránkou, takže jsem dočista v pasti. Jak to s těmi sliby vlastně je?

Obracím se na virtuální časák X-man, kterému bezmezně důvěřuji. Píšou se v něm samé chytré věci a má vždycky pravdu. Je tam taková milá psycholožka, která mi určitě poradí …

No, nevím, je nějaká divná, mele cosi o mé nezralosti, to nechápu, vždyť mi bude za rok 60. Popravdě většině jejích slov vůbec nerozumím … Odcházím se schoulit manželce do klína. Třeba mi poradí, CO mám dělat, aby se mi nestýskalo po milence. Líp než nějaká cizí ženská! Už mě zná a ví, co ode mě může čekat. Jsem totiž zásadový člověk!

Taky se musím někoho zeptat, který slib tedy platí?! Jsem z toho jelen. I když milenka při odchodu říkala, že jsem spíš kardinální vůl.

Inspirace:

http://xman.idnes.cz/poradna-styska-se-mi-po-milence-dmj-/xman-styl.aspx?c=A120911_113958_xman-styl_fro

PS. Tohle je bez konkurence nejlepší X-maníčkové veledílo ;-).

Autor: Iveta Klimečková | středa 12.9.2012 15:18 | karma článku: 25,65 | přečteno: 3157x
  • Další články autora

Iveta Klimečková

Hrůza padesátek, vůně šedesátek, sedmdesátky v řetězech a zkáza Mordoru

Nepíšu o postklimakterickém údělu žen, jak by se mohlo na první pohled zdát. V posledních době zde všichni melou o tom, jestli za komanče bylo líp nebo hůř. Je to nesmysl, každá léta byla jiná (zaokrouhluju na hlavní vlny).

7.9.2018 v 15:40 | Karma: 34,44 | Přečteno: 2382x | Diskuse| Společnost

Iveta Klimečková

Pět základních typů žen podle kabelek

Znáte ten způsob zavěšení kabelky na vztyčeném předloktí? Pokud loket patří mladé dámě s pootevřenými rtíky, je to jaksi součástí image a pán bůh s námi a zlé pryč.

21.9.2017 v 22:47 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Bajka o ministerstvu

Jedno průměrné ministerstvo bylo takhle po ránu osvíceno myšlenkou: „Naučím české pitomce kriticky myslet. A vytvořím k tomu parádní instituci,“ pokračovalo volně ve svých úvahách.

27.8.2016 v 10:17 | Karma: 26,82 | Přečteno: 636x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Panika v obci

Představte si obec s počtem obyvatel 499. Na náměstí vedle bývalé márnice (nyní hasičárny) stojí hospoda.

12.12.2015 v 16:29 | Karma: 33,09 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Městská hromadná poprava

Jako každým rokem silničáři sněhem, dopraváci v Brně jsou pravidelně v září zaskočeni studenty. V universitním městě se počet pasažérů oproti létu zvýší přibližně na trojnásobek. V MHD nastává kolaps.

30.9.2015 v 21:33 | Karma: 15,06 | Přečteno: 498x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  12:31

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Ministr Rakušan vystoupí na tiskové konferenci. Promluví o aktuální situaci

29. dubna 2024  12:20

Přímý přenos Ministr vnitra Vít Rakušan promluví na pondělní tiskové konferenci o aktuálních tématech. Vyjádřit...

Většina práv jako u manželů a přiosvojení dětí. Pavel podepsal zákon o svazcích LGBT+

29. dubna 2024  12:07

Stejnopohlavní páry budou moci od příštího roku uzavírat partnerství s většinou práv, jaká mají v...

Do zahradního jezírka u Berouna spadlo batole, vrtulník ho převezl do Prahy

29. dubna 2024

V Hlásné Třebani na Berounsku spadlo v neděli rok a půl staré dítě do jezírka u rodinného domu. Na...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....