Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Můj milý X-deníčku,

mám přítelkyni a s ní cituplný harmonický vztah. Vznikl prakticky kvůli sexu. Akorát, že se mnou moje dívka nechce spát.

Jsem totiž temperamentní mladík. A tak jsem ji poprvé poškrábal a pokousal, protože to se přeci každé holce musí líbit. Představ si, jí se to nelíbilo! Zkusil jsem to podruhé, a překvapení bylo obrovské: Opět se jí to nelíbilo. Od té doby má stále nějaké výmluvy, a to už jsme spolu kvůli sexu více než půl roku. Aniž bychom to čekali, sblížili jsme se. Máme překrásný vztah, ale mně to nestačí. Jsem totiž temperamentní mladík.

Obracím se na virtuální časák X-man, kterému bezmezně důvěřuji. Píšou se v něm samé chytré věci a má vždycky pravdu. Je tam taková milá psycholožka, která mi určitě dobře poradí …

No nevim, moc jsem toho z ní nedostal. Píše, že prý nerozumí tomu, že máme vztah kvůli sexu (je nějaká nedůvtipná, no proč jinak bych měl s holkou chodit, když NE kvůli sexu), který jsme prakticky nikdy neměli (a o čem celou dobu píšu!), a mele cosi o traumatu mé partnerky z minulosti. No jasně, zastává se jí, že prý může mít jiné pocity než já. To je přeci úplná blbost, všichni mají stejné pocity, jako já. Zejména pak moje holka.

Pak mi bleskne hlavou spásná myšlenka (ano, i tohle se mi výjimečně stane):

Co takhle ji příště svázat a zalepit páskou pusu!?! To se jí určitě zalíbí!

PS. Jsem totiž idiot!

Inspirace:

http://xman.idnes.cz/poradna-pritelkyne-nepotrebuje-sex-dbe-/xman-styl.aspx?c=A120731_113222_xman-styl_fro

Pozn. Pěkná diskuse, nejsem sama, koho to rozesmálo.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Iveta Klimečková | čtvrtek 2.8.2012 16:48 | karma článku: 10,46 | přečteno: 1109x
  • Další články autora

Iveta Klimečková

Hrůza padesátek, vůně šedesátek, sedmdesátky v řetězech a zkáza Mordoru

Nepíšu o postklimakterickém údělu žen, jak by se mohlo na první pohled zdát. V posledních době zde všichni melou o tom, jestli za komanče bylo líp nebo hůř. Je to nesmysl, každá léta byla jiná (zaokrouhluju na hlavní vlny).

7.9.2018 v 15:40 | Karma: 34,44 | Přečteno: 2382x | Diskuse| Společnost

Iveta Klimečková

Pět základních typů žen podle kabelek

Znáte ten způsob zavěšení kabelky na vztyčeném předloktí? Pokud loket patří mladé dámě s pootevřenými rtíky, je to jaksi součástí image a pán bůh s námi a zlé pryč.

21.9.2017 v 22:47 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Bajka o ministerstvu

Jedno průměrné ministerstvo bylo takhle po ránu osvíceno myšlenkou: „Naučím české pitomce kriticky myslet. A vytvořím k tomu parádní instituci,“ pokračovalo volně ve svých úvahách.

27.8.2016 v 10:17 | Karma: 26,82 | Přečteno: 636x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Panika v obci

Představte si obec s počtem obyvatel 499. Na náměstí vedle bývalé márnice (nyní hasičárny) stojí hospoda.

12.12.2015 v 16:29 | Karma: 33,09 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Městská hromadná poprava

Jako každým rokem silničáři sněhem, dopraváci v Brně jsou pravidelně v září zaskočeni studenty. V universitním městě se počet pasažérů oproti létu zvýší přibližně na trojnásobek. V MHD nastává kolaps.

30.9.2015 v 21:33 | Karma: 15,06 | Přečteno: 498x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Fico je nadále ve vážném stavu, oznámil Kaliňák. Operace trvala pět hodin

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  9:26

Aktualizujeme Stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl ministr obrany...

Policistu, který opilý zaklekl 19letou dívku, propustili. Partnerka je mimo službu

16. května 2024  9:22

Policista, který v únoru uniformovaný v opilosti na pražském Smíchově brutálně napadl a zaklekl...

Policie hledá muže z Teplicka, odstavil služební auto a zmizel

16. května 2024  9:09

Na Teplicku se rozjela velká pátrací akce po pohřešovaném muži, který v úterý zanechal své služební...

Slunečno a teplo se na pár dní loučí. O víkendu přijdou přeháňky i bouřky

16. května 2024  7:18

Podle předpovědi počasí má být na většině území ČR slunečno a teplo. Nicméně déšť nebo přeháňky ve...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....