Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj milý X-deníčku,

rozešel jsem se po třech letech s přítelkyní. Samozřejmě jsem jí byl nevěrný. Ale zvládli jsme to a pořídili si psa.

Věnoval jsem se mu celé dny i noci, na kamarády a přítelkyni jsem dočista zapomněl. Nepochopitelně se mi začala vzdalovat. Štvalo ji, že se víc než jí věnuji psovi a tak všechno dohromady (pozn. původní citace, neodolala jsem ;-)). Řekl jsem jí tedy nějaké hnusné pravdy o ní, které však byly ve skutečnosti lži. Načež se se mnou rozešla. Mám tedy, co jsem chtěl.

Skutečným problémem jsou spotřebiče a pes. Vše jsem jí zanechal a odešel, přestože vím, že ona se uživí lépe než já. Spotřebiče asi nechci, psa ano. Zda-li já nejsem zoofil? Blesklo by mi hlavou, kdybych v ní měl něco jiného než seno.

Moc mi chybí ona i pes, pes přecijen o kousek víc. Nabídla mi, že mi ho půjčí a můžu s ním chodit ven. Nyní mám velké dilema: Mám venčit jejího psa? Co to udělá s ní, se mnou a se psem? Jsem v panice.

Obracím se na virtuální časák X-man, kterému bezmezně důvěřuji. Píšou se v něm samé chytré věci a má vždycky pravdu. Je tam taková milá psycholožka, která mi určitě poradí …

Tvůj Dement č. 1

Zdroj: http://xman.idnes.cz/poradna-nevim-jak-se-zaridit-po-rozchodu-fd6-/xman-styl.aspx?c=A121204_110040_xman-styl_fro

 

Můj milý X-deníčku,

mám holku a dělám pro ni první poslední (důkazem je výlet do Paříže). O prázdninách jsme spolu nespali podle mých představ. Věci se začaly vyvíjet špatným směrem (kam přesně neřeknu).

Pak jsem ji podvedl s jistou osobou (pravděpodobně ženou, specifikovat to nebudu), a přestože k sexu nedošlo, vyvěsil jsem si to na facebooku. Pohádali jsme se, protože si to přečetla, a taky mi na ní vadí některé věci (detaily tě nebudu zatěžovat). Rozešli jsme se a po týdnu zase sešli.

Jenže já jsem nějaký neklidný. Ke všemu spolu stále nespíme podle mých představ. Chci zkusit něco nového, ale protože jsem od přírody čestný typ, nechci jí ublížit. I mě to bolí. Co přesně nevím, ale tuším, že to později bude bolet ještě víc. I všecky rodiče a brášku a celý florbalový tým. Přítelkyně navíc maturuje. Abys rozuměl, já vím, co chci, avšak nevím, co budu chtít časem. Jsem v panice.

Obracím se na virtuální časák X-man, kterému bezmezně důvěřuji. Píšou se v něm samé chytré věci a má vždycky pravdu. Je tam taková milá psycholožka, která mi určitě poradí …

Tvůj Dement č. 2

Zdroj: http://xman.idnes.cz/poradna-nevim-jak-se-s-ni-rozejit-dob-/xman-styl.aspx?c=A121211_115643_xman-styl_fro

PS: Přeci ti mladí kluci NEJSOU takoví pitomci…

Autor: Iveta Klimečková | čtvrtek 25.4.2013 17:50 | karma článku: 10,21 | přečteno: 668x
  • Další články autora

Iveta Klimečková

Hrůza padesátek, vůně šedesátek, sedmdesátky v řetězech a zkáza Mordoru

Nepíšu o postklimakterickém údělu žen, jak by se mohlo na první pohled zdát. V posledních době zde všichni melou o tom, jestli za komanče bylo líp nebo hůř. Je to nesmysl, každá léta byla jiná (zaokrouhluju na hlavní vlny).

7.9.2018 v 15:40 | Karma: 34,44 | Přečteno: 2382x | Diskuse| Společnost

Iveta Klimečková

Pět základních typů žen podle kabelek

Znáte ten způsob zavěšení kabelky na vztyčeném předloktí? Pokud loket patří mladé dámě s pootevřenými rtíky, je to jaksi součástí image a pán bůh s námi a zlé pryč.

21.9.2017 v 22:47 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1303x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Bajka o ministerstvu

Jedno průměrné ministerstvo bylo takhle po ránu osvíceno myšlenkou: „Naučím české pitomce kriticky myslet. A vytvořím k tomu parádní instituci,“ pokračovalo volně ve svých úvahách.

27.8.2016 v 10:17 | Karma: 26,82 | Přečteno: 636x | Diskuse| Cestování

Iveta Klimečková

Panika v obci

Představte si obec s počtem obyvatel 499. Na náměstí vedle bývalé márnice (nyní hasičárny) stojí hospoda.

12.12.2015 v 16:29 | Karma: 33,09 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Ostatní

Iveta Klimečková

Městská hromadná poprava

Jako každým rokem silničáři sněhem, dopraváci v Brně jsou pravidelně v září zaskočeni studenty. V universitním městě se počet pasažérů oproti létu zvýší přibližně na trojnásobek. V MHD nastává kolaps.

30.9.2015 v 21:33 | Karma: 15,06 | Přečteno: 498x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Green Deal nikdo nezmění. Vnímejme ho jako příležitost, radí Pavel Telička

30. dubna 2024

Premium Česká republika slaví 20. výročí vstupu do EU. Petr Telička tehdy český vstup v Bruselu vyjednával....

Von der Leyenová s kampaní navštívila Prahu, na Národní třídě si natočila pivo

30. dubna 2024  17:58

Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová v souvislosti s předvolební kampaní Evropské...

Co mírová konference v Čapím hnízdě, napadla Černochová Babišovu kritiku

30. dubna 2024  17:30

Ministryně obrany Jana Černochová ostře reagovala na kritiku české muniční iniciativy pro Ukrajinu...

Opilý řidič kličkoval Brandýsem. Čtyři tisíce pro každého, uplácel pak policisty

30. dubna 2024  17:03

V druhé polovině dubna zastavila policejní hlídka kličkující a pomalu jedoucí auto. Cizinec, který...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....