Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

astrudina

12. 9. 2012 15:43
a dobrá je i diskuse...

"Nasaďte košík a ostříhejte drápy!";-D;-D

0 0
možnosti

hendrixx

2. 8. 2012 19:05
Holt asi nejste cílová skupina...

Neškrábete, nekoušete a kdoví, možná ani nemáte partnerku, co odmítá sex. Nicméně, onadnes je to samý v bledě-růžovým. Tam se ty příběhy ze života redaktorkám taky občas vymknou z ruky a vystartujou k literárnímu nebi v divokých dějových zákrutách a přemetech. Aspoň se pak my, slamění vdovci, máme večet na netu čemu smát.

0 0
možnosti

ivuskli

3. 8. 2012 14:15
Re: Holt asi nejste cílová skupina...

Jo, Ona taky válí, občas vypadne fakt perla...

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1a

2. 8. 2012 18:41
moje slova, madam

:-)VR^

0 0
možnosti

jupp

2. 8. 2012 18:00
Taky jsem ten clanek v X manu nepochopil,

a k psycholozce Bare mne pouze napada, ze vystudovala psychologii v Plzni za prodlouzeny vikend.

Zmatlo mne, ze ten clanek nevysel k 1 aprilu.

Ivanek, pokud neni vymysl recesistu, ma EQ dronta mauricijskeho (vycpany byl v NM a za mych skolnich let, pred 60+ roky mel oznaceni 'blboun nejapny').

0 0
možnosti

ivuskli

3. 8. 2012 14:16
Re: Taky jsem ten clanek v X manu nepochopil,

My jsme říkali IQ šumící trávy, a v případě Ivana: "Ani nešumí." ;-)

0 0
možnosti

DixiD

2. 8. 2012 17:07
Přečetla jsem i článek( asi bude sci fi- v redakci ..

...si otevřeli lahvinku , jinak to není možné....) a fakt jsem se moc nasmála. Super čtení....;-D

0 0
možnosti

ivuskli

2. 8. 2012 17:16
Re: Přečetla jsem i článek( asi bude sci fi- v redakci ..

žejo? někdy jsou lepší na Ona dnes, ale když se to v X-manovi vyvede, tak to fakt stojí za to. Pak že jsou ženské časáky pitomé ;-) . Ale aspoň je v okurkové sezoně o čem psát...

0 0
možnosti
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1172x
Dcera. Máma. Blondýna. Analytik. Grafoman... vydala jsem bohatě ilustrovanou knížku - příběh života a smrti jednoho vynikajícího brněnského malíře, který se nestal slavným, protože ....